

Turhauttaa, kun kukaan ei kiinnostu mun palveluista ja laita viestiä Instagramissa
Tunnistatko itsesi näistä:
-
Tunnet olosi epävarmaksi kun et tiedä, miten saisit seuraajat laittamaan viestiä ilman, että sun postaukset kuulostaa tyrkyttämiseltä
-
Stressaat taas työpäivän päätteeksi, kun sulla ei ole suunnitelmaa ja Instagramiin pitäisi taas postata jotain
-
Seuraavan postauksen aiheen keksiminen ja sen tekeminen vie liikaa aikaa
-
Sä mietit, miten tekisit postauksesta kiinnostavan, jotta seuraajat haluaisi laittaa viestiä ja kysyä lisää sun palvelusta
-
Tiedät, että myyntiäkin pitäisi suunnitella, mutta et edes tiedä mistä aloittaa

Jotta sä voisit ottaa yhtä rennosti Instagramin kanssa kuin Lily tässä kuvassa ja silti saada uusia asiakkaita.

MIKÄ SAA SEURAAJAN LAITTAMAAN VIESTIÄ JA OSTAMAAN?
"Tää oon niin minä" -tunne
Seuraaja tunnistaa itsensä sun postauksista ja kokee, että sä ymmärrät just hänen tilanteensa, ongelmansa tai haaveensa, hän haluaa jatkaa keskustelua ja kysyä lisää.
Konkreettinen ratkaisu
Se, kun seuraaja näkee selkeästi, miten sun palvelu voi ratkaista hänen ongelmansa. Konkreettinen hyöty, esimerkki tai ratkaisu tekee viestin lähettämisestä luonnollista ja kiinnostavaa. Näytä mitä sun asiakkaana saa.
Selkeä kehotus toimintaan
Selkeä call to action ohjaa seuraajaa: "Laita viestiä" tai "kysy lisää". Kun seuraaja tietää mitä tehdä seuraavaksi, hän myös tekee sen mitä sinä haluat hänen tekevän.
MILTÄ SUN SEURAAVAT 4KK VOISI NÄYTTÄÄ, KUN LÄHDET MUKAAN MENTOROINTIIN?



Me ei kuitenkaan haluta pelkkää näkyvyyttä, me halutaan nähdä kun se näkyvyys muuttuu asiakkaiksi.


Mimmi - Mentorisi, joka auttaa sinua herättämään viestilaatikkosi eloon
Olen aina halunnut auttaa muita löytämään itselleen toimivan ja innostavan tavan tehdä markkinointia. Yrittäjäurani alkoi yli kahdeksan vuotta sitten valokuvauksen parissa kertomalla tarinaa visuaalisesti tuotteiden ja yrityksen takana. Tänä päivänä autan rakentamaan Instagramista myyntikanavan, jotta yrittäjänä olisi mukavaa tehdä markkinointia.
Tiedän omasta kokemuksesta, miltä tuntuu turhautua markkinoinnin kanssa. Olin aivan tuore yrittäjä ilman mitään kokemusta tai tietoa markkinoinnista. Oli pakko opetella kantapään kautta miten yrityksestä voi luoda oman unelman ja rakentaa itselleen työn, josta voi nauttia.
Oman kiinnostuksen ja osittain myös pakon edessä lähdin tutustumaan, mikä somessa toimii ja mikä ei. Vuosien aikana palveluni ovat muuttuneet, mutta rakkaus Instagramiin on pysynyt. Saan yhdistää oma osaamiseni visuaalisuudesta, tarinoista ja suunnittelusta.
Palveluiden myynti ja markkinointi vaatii usein oman henkilöbrändin rakentamista ja koska se on mulle kaikista tutuinta, olen halunnut lähteä auttamaan erityisesti muita palvelualojen yrittäjiä.
Mentorina haluan auttaa sinua pääsemään irti työläästä ja stressaavasta markkinoinnista. Löydämme yhdessä tavan, joka tuntuu sinusta hyvältä ja herättää viestilaatikkosi eloon.
~ Mimmi Myyryläinen
OTA ENSIMMÄINEN ASKEL JA VARAA ASKELTREFFIT
Varaa 23min askeltreffit, kuppi teetä (tai kahvia) ja otetaan yhdessä sun seuraava askel Instagramissa, jotta näet vihdoin miten sun viestilaatikko herää eloon potentiaalisista asiakkaista.
Tapaaminen on maksuton eikä sido sua jatkossa mihinkään.
Kysy tarvittaessa lisää Instagramissa (@varifilmimimmi) tai sähköpostilla (mimmi@varifilmi.fi)

Miten myydä tarinoissa? - Lataa parhaat vinkit myyvien Instagram storyjen tekemiseen
Mikään ei ole ärsyttävämpää, kuin käyttää paljon aikaa yhden Instagram tarinan tekemiseen, laittaa sen loppuun vielä sanat “laita viestiä niin jutellaan lisää...” ja täysi hiljaisuus. Kukaan ei laita viestiä, kiinnostu palvelusta ja päädy ostamaan.
Nyt me korjataan tämä ja muutetaan sun seuraajat maksaviksi asiakkaiksi myyvien storyjen (= tarinoiden) avulla.









